INSTAGRAM FOLLOW ME

FOLLOW ME Social Network: INSTAGRAM FACEBOOK

Sonntag, 31. März 2013

Ofis Tasarimi

Ofis Genel Görünüm 

Ofis takim Calismaodasi


Merhabalar, ilk önce yeni Blogspotumuz hayirli ugurlu olsun, kendi fikirlerimi ve görüslerimi sizinle paylasmak istiyorum.
Ayda birkere kendi tasarimlarimdan yola cikarak  ufak tüolar vermek istiyorum, amacim Insanlari bilinclendirmek. Zamanim oldukca daha cok yazmaya calisacagim.

Sevgiler

Engin Mehmet Balaban

______________________________________________________________________________________________


Gördügünüz bir Ofis Projesi yaklasik 90 metrekare büyüklügünde.
Bu Projede kremrengi ile yola ciktim, yerler Kremrengi dörtköse büyüklünde seramikle dösendi.
Duvarlarimiz belirli bölgeleri Yesil ve Kremrengindeki seritli Duvarkagitlariyla dösendi. Yesil ve Kremrengini secmemin nedeni iyi uyum sagliyan renkler oldugu icin ve Yesilin ayri bir hava canlilik katdiginin kanaatindeyim.
Tavanlarimiza Gergi tavan öngördüm nedeni günlük ofis hayati kapali bir mekandasiniz sikici ve monoton olabiliyor, o yüzden Gökyüz desenli Gergi Tavan tasarladim, Mekana derinlik Aydinlik ve tabiki Calisanlar icin motive edici bir ortam sunuyor....
Mobilyalarimizi naturel tahta renginde öngördüm Calisma Masalarini ve Sehbalari. Misafir ve Calisma Sandalyelerini 360 derece dönen özelikli sectim kirik beyaz renginde derikaplama.
Takim Calismaodalarina 2 tane koyu yesil Renginde Deri koltuk sectim, Randevusu olanlar icin ideal bir bekleme Noktasi olucaktir.

Engin Mehmet Balaban, 31.03.2013




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen